Komenda Powiatowa Policji w Pile
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Piła
Ogłoszenie o naborze Nr 159157
Warunki pracy
- Możliwość przedłużenia umowy na czas nieokreślony
- Praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30
- Oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne
- Dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych
- Brak czynników uciążliwych dla zdrowia
Zakres zadań
- prowadzi sprawy kadrowe policjantów pełniących służbę w Komendzie Powiatowej Policji w Pile sporządzając dokumentację związaną z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku służbowego";
- sporządza wnioski w sprawie mianowania policjantów na wyższe stopnie służbowe, wyróżnienia medalami oraz odznaczeniami państwowymi i resortowymi;
- zakłada, prowadzi, uzupełnia akta osobowe policjantów oraz przygotowuje je celem przekazania do archiwum KWP w Poznaniu;
- prowadzi postępowania administracyjne w zakresie indywidualnych spraw osobowych policjantów rozstrzyganych w drodze decyzji administracyjnej;
- opracowuje wnioski i rozkazy o wyróżnienie policjantów oraz ustala uprawnienia do nagrody rocznej policjantów;
- wprowadza dane do systemu informatycznego SWOP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
- Dobra organizacja pracy
- Znajomość pracy biurowej i procedur biurowych
- Umiejętność prowadzenia korespondencji
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Łatwość komunikowania się oraz pracy w zespole
- Umiejętność planowania i realizowania założeń
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
- Właściwa interpretacja i stosowanie przepisów
- Biegła obsługa komputera
- Umiejętność przygotowania decyzji administracyjnych i redagowania pism
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Systematyczność i odpowiedzialność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Łatwość nawiązywania kontaktów