Pracownik do spraw utrzymania czystości i organizacji biura

Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Pracownik do spraw utrzymania czystości i organizacji biura
Miejsce pracy: Chodzież
Numer: StPr/25/0247
OBOWIĄZKI:
-utrzymanie czystości i porządku w lokalu fundacji, w tym dbanie o pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitariaty,-zarządzanie zaopatrzeniem biura-monitorowanie stanu środków czystości, artykułów biurowych i zgłaszanie zapotrzebowania,-obsługa korespondencji -odbieranie i wysyłanie listów oraz przesyłek,-segregacja i utylizacja odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,-wykonywanie prostych prac biurowych, takich jak archiwizacja dokumentów, kopiowanie, skanowanie,-pomoc w organizacji działań promocyjnych fundacji,-wsparcie administracyjne i wykonywanie poleceń opiekuna stażu,-wykonywanie drobnych prac porządkowych w otoczeniu biura.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chodzież


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży



Sprawdź najnowsze oferty pracodawców: